valamikor

2010.08.17. 13:11

szombat vagy vasarnap hajnalban, mar nem is tudnam pontosan megmondani mikor a hilltop es a nagyszinpad kornyeken vesztettem el azt a kis zsebben is elfero dobozkat, amiben a remenyt taroltam, amit neha megmarkolva azt ereztem, hogy egyszercsak nekem is lesz ra lehetosegem, hogy boldog legyek. Kerestem mindenfele a szakado eso aztatta sar es emberkupacok kozott, de eltunt, elment, sose vissza tobbet nem jon. Igyhat a tovabbiakban a fentiekben reszletezett felszeresel nelkul kell megoldanom a problemaim. A szerencse a szerencsetlensegben annyi, hogy igy egy csomo dologgal nem kell mar foglalkoznom, mintpl parkapcsolat, baratok, csalad, koborkutya, ehezes, szar, szemet. Csendes remenytelensegbe fordulva varom, hogy vege legyen.

A bejegyzés trackback címe:

https://ddq.blog.hu/api/trackback/id/tr932227878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása